new of 2015!




Selamat datang tahun baru . tahun yang penuh mencabar . tahun bermulanya Semester 2 STPM. okay . sangat sangat mencabar , banyak hali lintang yang perlu aku rintangi. tp Alhamdulillah dengan berkat doa makyah , sahabt dan semua orang . aku masih berdiri untuk meneruskan hari hari aku . hehe . Belajar itu susah . kalau tak susah , macm mana nak senang kan? disbbkan dgn proposal yang bnyk itu , aku cuba untuk membuat sehingga mata dan otk belah kanan aku sakit . haish . saba jla wahai diri . Allah bersama kau!
dalam keadaan mcm tu , mmg mata mcm nak buta . serius aaa cuak ow . tp alhamdulillah , semuanya baik baik sahaja . besyukur kepada maha yg kuasa!
Belajar itu tanggungjawab Pelajar yang harus dilaksanakan.
belajar itu dari kau kecik sampai kau mati. semua benda kena belajar , banyak benda lai yang kau tktau dan perlu belajar ;D

Just be who you are . Myraa sangad suka merepek (: